SALAM UKHUWAH

Thursday, February 23, 2012

Assalamualaikum....dan Selamat sejahtera semua pembaca2 blog...dan juga sahabat2....

Wah,lamanye x update blog yimaru nie...!hahahaha....bz la tu..Korang semua sihat??Harap kalian sihat2 walafiat dan ceria2 selalu..ye..
Sudah masuk 2 bulan sudah cIK AqMaR kite bekerja selepas tamat alam persekolahan y terakhir iaitu di tahap Stpm.HEHE
Byk sudah aqmar melalui cabaran,dugaan,pahit,manis ketika melaksanakan tugas y diamanahkan sbg kerani biasa.
Huh,mengeluh???heheh biasa la tu kan ..Baru ku tahu penat bekerja...Tpi bila dah dapat gaji.kepenatan itu hilang serta merta.
Betul x kwan2...Hm...apa ye nak Aqmar coretkan..Oh ye..nak ucapkan tahniah buat sahabatku iaitu Siti Yura kerana dia sudah jadi tunangan seorang jejaka...y telah berjaya menawan si gadis itu...Kendurinye pada tarikh 12.02.2012...(sabtu).
Sungguh meriah kenduri nye..maaf ye lewat hadir.


Pejam,Celik ,Pejam,Celik...bulan 3 bakal tiba..jadi masa itu lah y ditunggu2kan para sahabat y mengambil peperiksaan Stpm 2011.Byak juga tarikh2 keramat y muncul utk mengetahui keputusan budak2 stpm nie..huh...senang citer tunggu sahaja berita akhbar..lagi senang..(hati ku mula bimbang,takut,hepy,) hahha..adoi..insyaallah segala usaha dah ku laksanakan...hanya tunggu hasilnye...(Hnya Allah je tahu kebimbangan hati ini)..

Ok lah masa pun telah mencemburui Aqmar...Esok pAgi  nak  p kerja Awal..nak kemaskini kerja.supaya tidak kelam kabut...Hepy2 selalu..Lakukan segala pekerjaan n aktiviti harian kite dgn Bismillah dan hati perlu ikhlas dalam melakukan tugasan.barulah kerja kite x susah..dan mudah dilaksanakan..Senyum2 selalu..^_^..Wassalam



No comments:

Post a Comment